niedziela, 12 marca 2017

Powitanie + wyjaśnienie~

Hej~

No to znów wszystko od początku...

Więc tak, nazywam się... Aish, daruję to sobie. Wszystko jest w zakładce 'O mnie'. Tak w wielkim skrócie - w realu jestem Ola, a w internetach - Zeina. Skąd pseudonim? Od pseudonimu ulubionego członka ulubionego zespołu - Zelo. Mam 15 lat, wyglądam na 12-13. Kocham Azję, a najbardziej Koreę Płd. 

Ok, a teraz szybkie wyjaśnienie...

Skończyłam z blogiem o ciekawostkach. Dlaczego? Ponieważ po prostu mam na to mało czasu (nauka, nauka i jeszcze raz nauka...). I z moim brakiem czasu wiąże się jeszcze pewna, bardzo skomplikowana sprawa, ale o tym może zrobię inny post.

Szczerze, ciekawostki zaczynały mnie powoli męczyć. Nie wiedziałam już, kogo dodałam, a kogo nie. Ilość postów też była naprawdę spora. A jeszcze oprócz nauki i 'ważnej sprawy' było więcej 'ważnych spraw'. Było to trudne opanować wszystko, więc musiałam zrezygnować z tamtego bloga. Teraz wszystko się powoli unormowało, więc mogę spróbować założyć inny, nowy, lepszy. Mam nadzieję, że jakoś z tym mi się uda.

Na blogu teraz będą posty o modzie, urodzie, muzyce (k-pop, pop) i ogólnie o wszystkim. Także... zapraszam do czytania ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz