poniedziałek, 20 marca 2017

Moje ikony, czyli idolki, które podziwiam i szanuję~

Hej~

   Dzisiaj pomyślałam, że może napisać o czymś takim posta. Kiedyś pewnie też pojawi się podobny post, ale o idolach, chodź może będą małe problemy... No dobra, a teraz czas do 'listy' c:

♥Taeyeon (SNSD/Girl's Generation)

Taeyeon podziwiam za to, ponieważ jest świetną liderką. Ostatnimi czasy bardziej zwróciła moją uwagę i wydaje mi się być taką wyjątkową osobą z wielkim serduszkiem. Z czystym sumieniem mogłabym ją wskazać jako wzór do naśladowania.

♥Amber (F(x))

Amber, czyli kolejna jedyna w swoim rodzaju dziewczyna. Dlaczego tak sądzę? Nie znam żadnej dziewczyny, która na własny ślub nie ma zamiaru zakładać sukienki. Odkąd bardziej zagłębiłam się w k-pop'ie i poznałam F(x), podziwiałam Amber, bo od samego początku biła od niej energia i ta wyjątkowość.

♥CL

Cl, czyli the baddest female. Niesamowita dziewczyna. Bardzo mnie motywuje do działania, mimo przeszkód. Bije od niej charyzma. Świetna liderka. Zawsze jest taka pozytywna i pogodna, że nie sposób, bym i ja się nie uśmiechała.

♥Lisa (BLACKPINK)

Cóż mogę rzec, Lisa jest super dziewczyną. Praktycznie zawsze jest uśmiechnięta, wesoła i czuć od niej tą energię. Dzięki takim osobom aż chce się żyć. Uważam, że świetnie rapuje i cudownie tańczy. Wkłada w to swoją energię i za to ją podziwiam.

♥Arianna Grande

Arianna była... wróć, jest moim wzorem od kiedy pamiętam. Kiedyś nie za bardzo podobała mi się jej zmiana, ale teraz szanuję jej 'decyzję' i szczerze, nawet mi się ta zmiana podoba. Zawsze postrzegałam ją jako słodką i wesołą dziewczynę, a teraz uważam w sumie to samo (no może już bez słodką). Pamiętam jak za każdym razem śpiewałam (no próbowałam) Break Free i bardzo chciałam, by kiedyś odwiedziła Polskę. Warto też wspomnieć, że Ariana ma niesamowity talent aktorski i od zawsze uwielbiałam seriale, w których grała. 

♥Margaret

Tym razem Polka. Uwielbiałam Margaret, gdy byłam młodsza. Próbowałam śpiewać jej piosenki, stylizować się jak ona, a czasem nawet zachowywać. Szczerze, nie zawsze wychodziło dobrze, ale chociaż miałam ubaw, że mogę choć przez chwilę stać się Margaret.

♥Victoria Justice

Aktorka i piosenkarka. Tutaj mogę napisać w sumie to samo, co przy Arianie, ale lekko urozmaicone. Zawsze uważałam, że Victoria jest ideałem kobiety. Nie wiem dlaczego, ale po prostu taką  łatkę przyszyłam jej, gdy byłam młodsza. Filmy z jej udziałem również zawsze oglądałam i śpiewałam jej piosenki. 

To były moje autorytety, a jakie są wasze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz