sobota, 25 marca 2017

Moja pasja, czyli rysowanie~

Hej~

   Dzisiaj post o czymś, co kocham robić odkąd pamiętam - rysować. Kocham to robić i staram się coraz bardziej doskonalić moje umiejętności w tej dziedzinie. Rysuję już naprawdę długi czas. Pamiętam, jak byłam młodsza i często wieczorami przesiadywałam w łóżeczku z ołówkiem, szkicownikiem i bazgrałam sobie.

   Moim najzabawniejszym wspomnieniem związanym z rysowaniem jest to, kiedy w podstawówce został ogłoszony konkurs na plakat o Sieciakach, jeśli dobrze pamiętam. Wtedy nie przepadałam za braniem udziału w konkursach tego typu.
Kiedy pani od informatyki nam to mówiła, ja jej nie słuchałam. Pomyślałam sobie 'a co mi tam, dobra ocena się przyda', więc w domu zasiadłam do biurka i zaczęłam rysować. Nie miałam kompletnie pomysłu, ale udało mi się. Rysunek był gotowy w sumie na następny dzień.
 Potem, parę dni później w szkole było przedstawienie. Potem po nim ogłoszono wyniki konkursu. Wtedy skontaktowałam, co właśnie zrobiłam. Dyrektor ogłosił, że wygrałam i oczywiście dostałam nagrodę w postaci dyplomu, słodkiego notesiku, flamastra i chyba czegoś jeszcze, ale zapomniałam.

   Teraz rysuję trochę rzadziej, no bo wiadomo - szkoła, a co z tym związane - n a u k a. Ale więcej czasu mam w weekend, więc powoli wracam do wprawy. Biorę też udziały w konkursach, do których już się jakoś przekonałam. Ostatnio do szkoły narysowałam obrazek do książki 'W pustyni i w puszczy'. Kiedy dałam go bibliotekarce, dobrze zapamiętałam jej słowa: ale ty masz talent. Osobiście uważam, że rysuję w miarę dobrze, ale nie aż tak świetnie jak inni.

   Na moje prace mam osobną teczkę, ale jakby ich jeszcze zebrać z biurka, szaf, szkoły, to chyba ta teczka by pękła. Najczęściej rysuję postacie z bajek, anime, jakieś creepy rzeczy, tatuaże, projekty ubrań ect. Szkolę się w rysowaniu ludzi i zwierząt.

A teraz parę prac ^^

Dziewczyna ^^

Buciki ♥

Projekt nr 1~

Projekt nr 2~

Pazury <3

Potworek...

   Jest jeszcze tego o wiele wiele więcej. Kocham to co robię i chcę się jeszcze wiele nauczyć. Narazie mój poziom rysowania mogę uznać za podstawowy, ale wiadomo - muszę w końcu nabrać tej wprawy. Do następnego~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz